14 תשובות
יחסית לאישה כן, זה 5-6 מעל הממוצע בערך
אני כמוך
אני חושבת שכן אבל מקווה שלא כלכך
זה מעל הממוצע
{;
זה גובה נורמלי
לא כלכך גבוהה ולא נמוך
שואל השאלה:
^^^^ממוצי זה לא 166?
אנונימית
יחסית, אבל זה סבבה לגמרי, הרבה היו רוצות להיות כמוך
אנונימי
זה כן, אבל 170 זה לא עד כדי כך גבוהה
זה כאילו בסטנדרט
באיזה גיל את
יחסית כן מאוד לאישה
שואל השאלה:
אני 17
אנונימית
זה אחלה גובה לאדע לגבי בנות אני 16 ואני 82 בערך נראלי ויש לי חברים יותר כנראה שאצל בנות זה שונה אבל
שואל השאלה:
באמת 170 נחשב גבוה רצחח?.הממוצע זה 166 לא חשבתי ש4 ס"מ משפיע על הנראות של הגובה
אנונימית
הגובה הממוצע הוא ממש לא 166, זה 161-166, ככה שזה משהו כמו 164, כן יש הבדל אבל זה ממש לא גבוה רצח. גבוה רצח זה יהיה 178+