11 תשובות
לא
למרות שהוא יהיה בגובה שלי
למרות שהוא יהיה בגובה שלי
זה חצי מעם ישראל ככה, אפ לא הרבע האחר יותר נמוכים
תלוי ברמות
לא
אנונימית
לא
לא
נופ3>
לא.
אני 1.71
וכאילו זה שאני בקטע איתו עכשיו 1.72.
אין באמת הבדל.. חחח
גם אם הוא היה נמוך ממני בשלוש ס"מ
לא רואים הבדל משמעותי..
אני 1.71
וכאילו זה שאני בקטע איתו עכשיו 1.72.
אין באמת הבדל.. חחח
גם אם הוא היה נמוך ממני בשלוש ס"מ
לא רואים הבדל משמעותי..
לא אני נמוכה ברמות אבל גם אם הייתי גבוהה לא, זה לא משנה לי העיקר שהיה אנושי.
אנונימית
כל הארץ כאלה
באותו הנושא: