14 תשובות
אל תקח אישי, לכל אחת יש את הטעם והתסכלות האישית משלה על גברים :)
גברים בממוצע יותר גבוהים
ואין פה "כי"
ואין פה "כי"
שואל השאלה:
לא, זו גזענות.
לא, זו גזענות.
אנונימי
כי זה נקבע ביחס לממוצע
שואל השאלה:
זו ג-ז-ע-נ-ו-ת.
זו ג-ז-ע-נ-ו-ת.
אנונימי
סקסיזם אני מתחננת תשתמש במונח הנכון תטען לסקסיזם
שואל השאלה:
גזענות
גזענות
אנונימי
שואל השאלה:
ג.ז.ע.נ.ו.ת
ג.ז.ע.נ.ו.ת
אנונימי
כי זה באמת נמוך לגבר וגבוה לאישה כי גברים יותר גבוהים כמעט תמיד
זה לא גזענות אתה פשוט מטומטם
שואל השאלה:
גם זה גזענות
גם זה גזענות
אנונימי
גזענות זה לפי גזע, גברים ונשים משתייכים למינים שונים אבל לא בהכרח ל"גזעים" שונים
המילה שאתה מחפש היא סקסיזם
כמו כן
גברים באופן ביולוגי יותר גבוהים מנשים וגם יותר גדולים פיזית (כולל איברים - ריאות של גבר גדולות יותר מריאות של אישה)
ממוצע לגברים יהיה גבוה יותר מהממוצע לנשים, וגובה זה עניין י ח ס י - מי שנמוך יותר ממרבית הגברים, יחשב נמוך. מי שגבוה יותר, יחשב גבוה
המילה שאתה מחפש היא סקסיזם
כמו כן
גברים באופן ביולוגי יותר גבוהים מנשים וגם יותר גדולים פיזית (כולל איברים - ריאות של גבר גדולות יותר מריאות של אישה)
ממוצע לגברים יהיה גבוה יותר מהממוצע לנשים, וגובה זה עניין י ח ס י - מי שנמוך יותר ממרבית הגברים, יחשב נמוך. מי שגבוה יותר, יחשב גבוה
זה ביחס לממוצע
אנונימית
שואל השאלה:
גזענות
גזענות
אנונימי
באותו הנושא: