16 תשובות
לא יודע כמה אבל
כן, רוב הבנים מתחילים קפיצת גביהה מ-14 עד 18 או 20 אפילו
כן בגיל 16 הייתי יותר נמוך מעכשיו
שואל השאלה:
מה הגובה שלך עכשיו ומה היה בגיל 16 אם אפשר לשאול ?
מה הגובה שלך עכשיו ומה היה בגיל 16 אם אפשר לשאול ?
אנונימי
נדמה לי
עדיין יש פוטנציאל לגביהה
יאפ
הייתי בגיל 16 מטר 66 עכשיו 17 וחצי מטר 173 ובתקווה עדיין גדל
אנונימי
מגיל 16 וחצי אני אותו גובה אחי משהו הזוי וגם עד בין 12-15 לא גבהתי
או 13-15 בערך עקב אימונים
בגיל 16 בערך 182 עכשיו 189-190
כן בעיקר
שואל השאלה:
וואו נייס אחי וההורים שלך גבוהים?
וואו נייס אחי וההורים שלך גבוהים?
אנונימי
לא הייתי אומר גבוהים אבל מעל הממוצע, אמא 170 אבא 183
אבל סבא שלי ענק אולי קיבלתי ממנו השפעה(195)
אבל סבא שלי ענק אולי קיבלתי ממנו השפעה(195)
שואל השאלה:
בגלל שהתאמנת במכון כושר?
בגלל שהתאמנת במכון כושר?
אנונימי
באותו הנושא: