20 תשובות
לא , לדעתי זה ממש יפה
מדהים
נחשב מעל הממוצע
אז כן זה נחשב גבוה
אז כן זה נחשב גבוה
זה גבוהה
אבל ממש יפה ואצילי
אבל ממש יפה ואצילי
שואל השאלה:
^^^ ה מוצע 63 או 62
^^^ ה מוצע 63 או 62
אנונימי
הממוצע זה מטר 60
^^ בישראל זה אפילו יותר נמוך איזור 61
בישראל מעל הממוצע לא גבוה
מעל לממוצע, אבל זה ממש יפה
כן זה גבוה.
שואל השאלה:
ונגיד 165 זה ממוצע נכון?
ונגיד 165 זה ממוצע נכון?
אנונימי
לא האחותי 1.77
שואל השאלה:
^ טוב זה יותר מההורמון הגברי
^ טוב זה יותר מההורמון הגברי
אנונימי
לא, בישראל הגובה הממוצע לאישה הוא 1.61
שואל השאלה:
^ אני בטוח שזה איזה מטר חמישים ומשהו כי אני מסתובב והבנות ממש המוכות
^ אני בטוח שזה איזה מטר חמישים ומשהו כי אני מסתובב והבנות ממש המוכות
אנונימי
אולי באזור שלך, אבל זה הגובה הממוצע בישראל
שואל השאלה:
^ לא סתם צחקתי זה באמת נראלי הממוצע אבל הבנין מרגשים גבוהים ביחס לבנות
^ לא סתם צחקתי זה באמת נראלי הממוצע אבל הבנין מרגשים גבוהים ביחס לבנות
אנונימי
גם הגברים בארץ לא ממש גבוהים, אז...
מעל הממוצע על הנייר אבל לא באמת גבוה
זה הגובה המושלם
באותו הנושא: