10 תשובות
זה לא שאני לא רואה את עצמי חיה זה פשוט שאני לא יודעת אפילו לא קצת מה יהיה בעתיד שלי אז קשה לי לדמיין אותו
אצלי זה לא קורה. אולי זה כי קשה לך לראות את עצמך העתידית ואיך תהיי בהמשך, אני מניחה שבהמשך זה יתבהר לך ותוכלי לראות את עצמך בגילאי 35+
DCC
כן קורה לי לפעמים
זה נושא חשיבה מעניין , אבל אני משער שגם ההורים שלנו או הסבים שלנו לא תיארו לעצמם שהם באמת יגיעו לגיל הזה כי זה מרגיש רגיל אצל כולם אבל מטורף שזה מגיע אליך , נראלי שעם הזמן זה יהפוך לך יותר לסבבה ויותר תרצי לחשוב על קריירה עתיד וילדים
אנונימי
20 בשבילי זה רגל בקבר
בגיל הזה כבר יש משפחה לרוב אז זה בסדר כבר להיות זקנים
שואלת השאלה אבל אלה החיים
אין מה לעשות
את לא תוכלי להישאר צעירה לנצח
סה לה וי
וככל שתביני את זה יותר מוקדם ככה יהיה לך קל בהמשך יותר
ו35 זה לא כזה מבוגר או זקן
אנונימי
אני גם ככה. רק לחשוב על זה שאצטרך לקבל את עצמי עם מלא קמטים ומבנה גוף שונה עושה לי רע.
אנונימית