4 תשובות
תלוי אם האובדנות נעלמה לגמרי או מודחקת
הייתי באמת שנה שעברה ולא נראלי שהייתי יוצא עם מישהי אובדני מהפחד שאולי יחזור לי החרא הזה
אנונימי
כן
אנונימית
אני מניח שתלוי כמה את מרגישה חזקה. אם את מרגישה שיכולה לחזק אותו או שאת מרגישה שמישהו כזה עלול למשוך אותך מטה.
באותו הנושא: