21 תשובות
אז תתחיל להתאמן
אם אתה לא אוהב את איך שאתה עכשיו תנסה לשנות את זה
אם אתה לא שלם עם משהו מסויים בעצמך פשוט תשנה אותו
שואל השאלה:
^^ניסיתי אבל אני מכור לג'אנק פוד אני אוכל מלא אז וויתרתי אחרי שבועיים
אנונימי
אז תנסה גם לשנות את התזונה שלך קודם
ואל תוותר זה לא יקרה תוך שבועיים
שואל השאלה:
אין לי בעיה להתאמן אבל זה קשה לי לשנות את התזונה שלי... גם כי אני מכור לג'אנק פוד כמו שאמרתי וגם כי אני לא ממש מבין בכל הקטע של תזונה נכונה במינון וכל הדברים האלה
אנונימי
כמו שאמרו מעליי
להתאמן,אין כזה דבר מכור לזה והכל גמור ובלה בלה
זה פשוט אזור נוחות וברור שהוא יותר קל
תצטרך לשנות את הגישה שלך קודם כל
גם לומדים תוך כדי וגם תמיד אפשר לשאול אנשים עם ניסיון^
אז לך למישהו שזה המקצוע שלו שיתן לך תפריט אהל תעשה הכל בהדרגה לא במכה אחרת זה לא ילך
שואל השאלה:
אה כן בלי קשר שכחתי להזכיר שאני רק משחק משחקי מחשב כל היום כי אין לי באמת תחביב/כישרון אחר...
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת אבל מכור לג'אנק פוד זה בעיה... למשל שוקולד אפילו אני אוכל מלא קשה לי שבוע לעבור בלי שוקולד
אנונימי
גם אני אבל אני גם מתאמן פעם בשבוע ומנסה להעלות את המספר^ (למרות שלי יש תחביבים חעוד כמה דברים)
אתה לא חייב להוריד לגמרי את הגאנק^^
שואל השאלה:
^רק לפני יומיים אכלתי חצי חבילת וופלות של לואקר כי הייתי רעב...
אנונימי
שואל השאלה:
^^^סתם שאלה (סליחה אם זה מוזר ואתה לא צריך לענות) אתה מתאמן בחדר כושר או בבית עם אפליקציה?
אנונימי
חבילה זה שקית אחת של לואקר?

וזה עדיין לא משנה אתה יכול ללכת לתזונאי/ת שיסדרו לך תפריט ואתה יכול לבקש עזרה מהמשפחה שלא יתנו לך גאנק או שיחביאו
מתאמן אצל מאמן פרטי
בבית יש לי גם אפשרות אבל בלי אפליקציה
שואל השאלה:
^^כאילו חבילה שלמה אתה יודע גדולה כזאת
אנונימי
לא יודע מה זה חבילה שלמה
אני יודע שיש שקית של זה עם מלא וופלות
שואל השאלה:
אז זה כן
אנונימי
אה
זה לא ככ הרבה
אני אכלתי שקית שלמה (לא במכה) ולא הייתי רעב פשוט רציתי שוקולד
אז כשאתה רעב במקום לאכול שטויות שגם ככה לא ישביעו אותך,תאכל דברים משביעים ובריאים