9 תשובות
סביר להניח שלא הייתי רוצה להכניס את עצמי לקשר כזה
זה הרגע שאני שואלת את עצמי מי יתחתן איתי.
אנונימית
לא (אם זה היה גבר)
לא כי גם אני ככה וזה היה אסון, לא הייתי מצליחה לתמוך כמו שצריך בלי לאבד את עצמי אבל זאת באמת הסיבה היחידה, אוליי בעתיד כשאני אהיה בסדר כן
לא, היא מזה לא פנויה נפשית ורגשית לקשר זוגי
שואל השאלה:
היא לא מאיימת להתאבד, אבל נוטה להימנע מאוד מהר, דרמטית, קיצונית, רגשנית, גורמת לתחושת חוסר וודאות.
אנונימית
לא. מהסיבה שגם אני מתמודדת עם זה כרגע ומנסה לטפל בהכול.
בעתיד אם הכול ישתפר, אז יכול להיות שכן.
זה תלוי. אם היא לא תאיים להתאבד ולא תפיל הכל עליי אז לא נראלי שיהיה לי בעיה לצאת איתה.
אבל אם היא תפיל עליי הכל ותאיים להתאבד ותתלונן כל הזמן במיוחד עליי אני לא יהיה מעוניינת לצאת עם מישהי כזאת.
(נ.ב אני ביסטקסואל)
זה מינוס גדול מאד
אבל אם אניבאמת אוהב אותה אז כן
אבל לא כי אני בן 14