14 תשובות
שואל השאלה:
כי זה לא מוסרי
אנונימית
שואל השאלה:
כן?
אבל אומרים שצריך להחרים אותפ
אנונימית
שואל השאלה:
סתם זה מעצבן שכל דבר צריך להחרים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה התרגשתי כי זה קאמבק אחרי שנתיים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אפשר רק במאי :(
אנונימית
שואל השאלה:
האלבום יוצא רק במאי ואני אקבל אותו רק אחרי ה11
אנונימית
שואל השאלה:
נכון
אנונימית
אם את אוהבת תקני מה זה משנה אם השתמשו באיי איי או לא
רגע, אני קייפופ סטאן ולא הבנתי.
מה זאת אומרת השתמשו בai?
רגע לא הבנתי? מה ai איזה להקה?
שואל השאלה:
billlie
אוף ויש כאלה שמדברים על חרם ואני לא יכולה זה מדאיג אותי
אנונימית
איזה להקה
לא הבנתי למה את מחרימה בכוח רק כי אמרו לך שצריך
לא רוצה להשוות אבל זה כמו שהפרו פלסטינים מחרימים אותנו על זה שאנחנו נלחמים נגד טרור.. רק כי זה מה שהם שומעים באינטרנט
זה דיי מאוד טפשי..
ומה לא מוסרי ב-ai
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מוסרי כי החברה שלהם גנבה חומרים של אמנים אחרים
אנונימית