5 תשובות
שואל השאלה:
כי אמרו שיהיה החודש אבל אין תאריך
כי אמרו שיהיה החודש אבל אין תאריך
אנונימית
להתחיל לאהוב להקות אחרות
למצוא תחביב אחר יאובססיבית ברצינות זה נראה שקייפופ דפק לך את המוח.. תשמעי אומן אחר
לי יש להקה שלא הוציאה מוזיקה כבר 7 שנים והם אמורות לכאורה לעשות קאמבק חודש הבא ואני פשוט שומעת להקות אחרות
לי יש להקה שלא הוציאה מוזיקה כבר 7 שנים והם אמורות לכאורה לעשות קאמבק חודש הבא ואני פשוט שומעת להקות אחרות
אנונימית
שואל השאלה:
נו שבע שנים כבר מתרגלים אבל הן די פעילות והוציאו שיר אחד כאילו פרה-סינגל והחברה לא אומרת כלום על הקאמבק
שהיה בכלל אמור להיות שנה שעברה ונדחה איזה 5 פעמים
לפחות שיגידו תאריך לא הבנתי מה נסגר איתם
ואני שומעת מלא להקות אבל זה לא קשור
נו שבע שנים כבר מתרגלים אבל הן די פעילות והוציאו שיר אחד כאילו פרה-סינגל והחברה לא אומרת כלום על הקאמבק
שהיה בכלל אמור להיות שנה שעברה ונדחה איזה 5 פעמים
לפחות שיגידו תאריך לא הבנתי מה נסגר איתם
ואני שומעת מלא להקות אבל זה לא קשור
אנונימית
איך את יודעת שיהיה קאמבק החודש אם הם לא הכריזו
באותו הנושא: