10 תשובות
ליטרלי כל אלבום של nct dream לא יכולה לבחור אחד
דארק סייד אוף דה מון
i never die של ג'י איידל זה פשוט אלבום מדהים
כרגע manifesto של אנהייפן
noeasy של סטריי קידס
the album ו blackpink וborn pink של blackpink
אני סטריי קידס סטאן ואני אוהבת את הכל אבל במיוחד noeasy
פייס דה סאן סבנטין
^^ באמת מדהים, הקשבתי לו היום

אני ממש אוהבת את palette
reality in black
the billage of perception כל הפרקים
warning