15 תשובות
איזו להקה
איזה להקה?
נראלי אנהיינפן, אני טועה שואלת השאלה?
כי יש לי חברה שבוכה לי בטלפון שמעיפים את הייסןנג משהו.
אל תדאגי יש עוד הרבה מעריצים שעצובים בגלל זה
אני מנסה להסביר לה שיש עוד 1000 להקות אז למה להיתקע רק על זה?
קיצור קחי ת'מסר גם לעצמך
(אין לי מושג אם אנחנו מדברות על אותה להקה אבל בכל זאת...)
שואל השאלה:
לא לא
אני מדברת על להקת בנות
אנונימית
אה סורי אז זה לא קשור לא היינו אבל בכל מקרה תמיד תזכרי שיש עוד המון להקות של בנות קיפופ
מקווה שתתגברי על זה
אפשר לשאול איך קוראים ללהקה?
איזה להקה? תנסי להתנחם בזה שהן כנראה יוציאו מוזיקת סולו וישארו פעילות באינסטגרם הן לא נעלמות לגמרי
שואל השאלה:
billlie
אנונימית
אהה אני מכירה אותןן
אני אוהבת את השירים שלהן אבל מתי הן צריכות להתפרק?
הן יכולות גם לחדש חוזה
הרגע בדקתי והן בכלל מתפרקות בנובמבר 2028 בגלל שמסתיים החוזה של ה7 שנים אבל אחרכך הן יכולות לחדש עוד פעם
מהה?? הן מתפרקות?
עוד שנתיים
אהה אוי לא שמתי לב שכתבת סליחה
לאלא הכל טוב 3>