9 תשובות
אין לך על מה לכעוס ובטח שלא לשנוא את עצמך זה רק אלבום ואני בטוחה שתהיה לך עוד אפשרות לקנות אותו הכל בסדר ואולי יש אלבומים אחרים שיהיו אפילו יותר טובים מזה במחירים יותר זולים
שואל השאלה:
כן יש עוד קאמבקים במאיי
אולי אני אזמין אחד
כן יש עוד קאמבקים במאיי
אולי אני אזמין אחד
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני רוצה את האלבום
אבל אני רוצה את האלבום
אנונימית
בסדר,קורה
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אל תדאגי
זה היה במפגש בתל אביב?
זה היה במפגש בתל אביב?
יש מלא קייפופ סטאנס שמוכרים בזול אל תבכי
תיכנסי לקבוצות של טריידים ומכירות
תיכנסי לקבוצות של טריידים ומכירות
שואל השאלה:
זהו חיפשתי את דרימקאצ'ר אבל אולי אני פשוט אזמין כבר את הקאמבק הבא שלהן וזהו
זהו חיפשתי את דרימקאצ'ר אבל אולי אני פשוט אזמין כבר את הקאמבק הבא שלהן וזהו
אנונימית
זה רק אלבום ימכרו עוד מבטיחה לך חחח
איזה את מחפשת?
איזה את מחפשת?
באותו הנושא: