5 תשובות
לא, כי הם יודעים שמישהו אחר כן יצא איתם.
מה הקשר? לא בוחרים בן זוג לפי רחמים
אז גם בנות צריכות לצאת עם נמוכים כדי שלא ישארו לבד? זה לא עובד ככה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שיצאו איתם מרחמים רק שאלתי מה הם חושבים
אנונימית
אז זה לא קשור למי שפוסל אותם גם אח שלהם או בן אדם נשוי או כל בן אדם זר יכול לפי תפיסתך לרחם על אוטיסטים כי הם יהיו לבד תמיד
ולא אנשים לא חושבים על הדברים האלה כל אחד עסוק בעצמו ובבעיות שלו
אנונימית
אבל למה שנחיה לבד כל החיים? אני אוטיסט עם בן זוג