5 תשובות
אז אל תתייחסי, זה אינדיבידואלי!
אז הכל בסדר פשוט שימי לב לזה
אין לך מה לפחד
תסמכי על עצמך
תסמכי על עצמך
אז את לא צריכה להרגיש ככה כי יש לך עבודה מסודרת הכל טוב
אנונימית
תגידי תודה ותתקדמי
באותו הנושא: