5 תשובות
הכל טוב סתם מלחיצים
חחח היום הביאו לי קצינה של ביקור סדיר
יגישו. לא לדאוג
נע זה מוצדק תבקש מהאורטודנט אישור רופא שהיית אצלו
ומנות זה בדכ15% חיסורים מסך השיעורים שיתקיימו. לא על כל חיסור מורידים