התחברות
הרשמה
אני אמורה לעשות היום את החיסון וכולם מפחידים אותי ואומרים לי לא להתחסן, מה לעשות? אני ממש בלחץ
27 בינואר 2021, 11:27
חיסונים
קורונה
חיסון
3 תשובות
לדעתי תתחסני אבל זה מה שאת חושבת
ח
חתול ורוד
גם אמרו צי שזה לא כואב
ח
חתול ורוד
זה כן כואב.. אבל זה שווה את זה.
עשיתי ואני לא מתחרטת.
א
אנונימית17.......
באותו הנושא:
אני בכיתה ח ואני אמורה לקבל חודש הבא חיסון נגד טטנוס הבעיה שאני ממש פוחדת מחיסונים ואני לא בטוחה שחיסון נגד טטנוס באמת
יש גוק ענק וחי לידי וכולם ישנים מה אני אמורה לעשות?!
מי שעשה את החיסון , זה כואב? וזה באמת עוזר החיסון? אני אמורה לעשות מחר ואני מפחדת..
סבתא שלי עשתה את החיסון אתמול, אני אמורה לדאוג?
אני אמורה עכשיו לעשות את החיסונים פפילומה וטטאנוס ואני פשןט לא מסוגלת לעשות את זה.. איך לבןא ולעשות את החיסון?
אמור להיות לי היום חיסון פפילומה ויש לי חרדה פליז תכנסו
אני מתחסנת היום ובא לי לבכות מה אני יכולה לעשות במהלך החיסון שיעזור לי פחות לצרוח?
אני בבית ספר חדש) אשפוז יום במרכז בריאות הנפש) וכולם פה משעממים מה אני אמור לעשות
עושים תנו היום חיסונים פפילומה וטטנוס חברה שלי אמרה שזה ממש כואב אחרי לכולם זה נכון?
אמא שלי עשתה את החיסון לקורונה היום(השני) ויש לה כמו שקיק נוזלים במקום שהיא עשתה כת החיסון מה לעשות ומה זה??
היינו השנה אמורות לעשות את החיסון פפילומה