3 תשובות
כולם עברו את זה
וכאילו, זה די בולשיט
השד לא כזה נורא כמו שאומרים.
הכל עניין של סידור זמן נכון ורצון ללמידה.
שלפחות אתה עכשיו ב י' תהנה מזה בינתיים
יא' זה לא עד כדי כך קשה זה פשוט לחוץ ממש והשעות ממש מוגזמות
אנונימית
אין דרך קלה להגיד את זה- יא היא שנה קשה ועמוסה.
אך זה לא מושג שאתה אמור לפחד ממנו, זה הכול עניין של כמה אתה משקיע ואיך אתה מסדר את השעות שלך.
אני עכשיו בכיתה יא והשנה עוד לא התחילה וכבר מתחילים המבחנים.
טיפ ממני- תבוא לכל שיעור, אל תבריז או תחסיר בכלל (אלא אם כן יש סיבה מוצדקת) ותקשיב בשיעור, תעשה לעצמך טובה ותקשיב טוב טוב מהיום הראשון ואל תפחד לשאול את המורים.
ועוד משהו- לשון זה מקצוע ככ חרא, תשקיע כבר מהשנה.
ודרך אגב, אל תחשוב עדיין על שנה הבאה, אתה עדיין כיתה י זו שנה ממש כיפית וקלילה (אך חשובה כמובן) תהנה ממנה כמה שתוכל.
באותו הנושא: