יכולים לתפור לי תיק אם תופסים אותי עם אולר?לדרמןבינוני סכין 6.5 ס"מ. ידוע לי שזה בעייתי מ10 אבל כולם מפחידים אותי..בת 15
ואין לי עוד תעודת זהות. אני רוצה לקנות מעיר אחרת בשביל אוסף ואני צריכה לעבור בתחנה מרכזית..אני מפחדת שיבקשו ממני תעודת זהות ואני אגיד להם את האמת, שאני בת 15, אף אחד לא מאמין לי שאני רק בת 15, הרוב נותנים לי 17..אני מפחדת שהם יחשדו ש"במקרה" אין עליי תעודת זהות, אני מסתובבת עם חפץ חד ומנסה להיכנס איתו לתחנה מרכזית..זה לא ככה אבל אני מפחדת שזה יסתבך..זה אולר מולטי-טול, זה לא סכין נשלפת או משהו..הסכין מתחת ל-10 ס"מ אבל האולר לא קטן, הוא בינוני-גדול, כמו בתמונה.. זאת ממש בעיה רצינית? זה יכול להסתבך?...