5 תשובות
אני אומר, אם היא כבר זורמת ורוצה לבוא אליך, תקחי את ההזדמנות הזו להתחבר אליה ותראי האם החברות ביניכם תעבוד בצורה הדדית וטובה, ואם יהיה משהו לאותה אחרת להגיד לך אז היא תפנה ותסדרו את העניינים ביחד, אבל אני לא חושב שאת צריכה להתרכז בזה כל עוד לא מדובר במשהו חריג, פשוט תהני מזה שיש מישהי שרוצה להתחבר אליך
שואל השאלה:
^ היא חברה שלי, שתיהן חברות שלי
פשוט ממש לא אחת של השנייה
^ היא חברה שלי, שתיהן חברות שלי
פשוט ממש לא אחת של השנייה
אנונימית
שואל השאלה:
כי פשוט לראשונה נניח אני שמה מלא פעמים לב שמפריע לה שאני כזה מדברת על דברים שהשנייה אמרה לי, או שדיברנו או הלכנו לאיפה שהוא...
ואז זה יכול לגרום לה להרגיש כאילו גם את מה שהיא כביכול גרמה לי לעשות, אני הולכת עם הראשונה בכלל
כי פשוט לראשונה נניח אני שמה מלא פעמים לב שמפריע לה שאני כזה מדברת על דברים שהשנייה אמרה לי, או שדיברנו או הלכנו לאיפה שהוא...
ואז זה יכול לגרום לה להרגיש כאילו גם את מה שהיא כביכול גרמה לי לעשות, אני הולכת עם הראשונה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
וזה פנימייה, כולם נמצאים תמיד בכל מקום, זה לא שהיא יכולה לבוא איתי פעם אחת בלי שיהיה קשר פשוט
וזה פנימייה, כולם נמצאים תמיד בכל מקום, זה לא שהיא יכולה לבוא איתי פעם אחת בלי שיהיה קשר פשוט
אנונימי
אני חושב שאתן צריכות למצוא דרך להשלים כמה פערים שקשורים בויכוח בין 2 חברות האלו, השאלה גם למה היא לא מתחברת לשניה
באותו הנושא: