5 תשובות
אוקיי ו? מה את רוצה שנענה? את צריכה לדבר איתו על זה ולהגיד לו מה שכתבת פה. לפעמים זה מבאס להגיד למישהו איך לפעול, כשפועל אנחנו רוצים שהוא יפעול ככה בלי שנגיד לו
אבל אין לך ברירה, תפתחי את זה ותדברו
אנונימית
שואל השאלה:
ממש בא לי לפתוח את זה איתו
אבל אני גם ככה במוד גרוע
אין לי כח לדבר על זה
אנונימית
אז תחכי שהמצב רוח שלך ישתפר ותדברו,
אנונימית
שואל השאלה:
יש בזה משהו
תודה❤
אנונימית
כנראה הבן אדם לא יודע באמת להתמודד עם הסיטואציה, זה לא בכוונה אבל זה לא כיאילו מישהו לימד אותנו איך הוא כנראה מצטער על זה שהוא לא יכול לעזור לך אם את אוהבת אותו מספיק שהוא יהיה בסלון ואת בחדר לבד וזה ישפר לך את המצב רוח תנסי
אנונימי