5 תשובות
^בדוק זה זה
אין הסבר אחר
אין הסבר אחר
זה רק אומר שאת מעניינת והן לא אין להן במה להתעסק בחיים את יכולה או להמשיך להתעלם עד שימאס להם או אם את לא מפחדת מהם תדפקי להם מבטים חזרה למה מי הם בטוחה שאת מהממת וחזקה 3>>>
שואל השאלה:
בקטע שאני לא כזה מוצלחת אני כן נחשבת יפה נראה לי וכמה בנים שהן רצו רצו אותי אני מנזה להבין אם זה קשור להתנהגות שלהן
בקטע שאני לא כזה מוצלחת אני כן נחשבת יפה נראה לי וכמה בנים שהן רצו רצו אותי אני מנזה להבין אם זה קשור להתנהגות שלהן
אנונימית
זה מצב ממש קשה. במקרה כזה, הכי טוב זה לשמור על עצמך ולא לתת להן לשלוט במצבים ובתחושות שלך. אם זה גורם לך הרבה סטרס, אולי כדאי לשקול להרחיק את עצמך מהן כמה שיותר ולשמור על הגבולות שלך
אם את מרגישה שהן באמת פוגעות בך, כדאי לשוחח עם מישהו סמוך על איך להתמודד עם זה בצורה בריאה
אל תרגישי חייבת להראות להן שלא אכפת לך תתמקדי במי שאת ומה שחשוב לך
אם את מרגישה שהן באמת פוגעות בך, כדאי לשוחח עם מישהו סמוך על איך להתמודד עם זה בצורה בריאה
אל תרגישי חייבת להראות להן שלא אכפת לך תתמקדי במי שאת ומה שחשוב לך
הן קנאיות כנראה את ממש מוצלחת תתעלמי מהן חבורת מסכנות
באותו הנושא: