18 תשובות
מכיר שירות לקוחות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא באתי להיות לקוח
הם בני *** כנראה מצאו מישהו אחר ולא צריכים אותך לא שהייתה אי הבנה ככה זה מקומות עבודה אינטרסנטים ומקדונלס בכלל חיים בסרט שיגידו תודה שמישהו רוצה לעבוד שם לפני שיש להם ציפיות בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
מבטיח שאת צודקת
שמע זה הכל לטובה מקדונלדס הייתה העבודה הראשונה שלי והכי גרועה שלי התפטרתי אחרי שבוע. והם פשוט חרא של מקום שום דבר לא מתנהל נורמלי
שואל השאלה:
חחח מה קרה לך שם
הלחץ היה מטורף בסניף הזה אתה בקושי מבין מה צריך לעשות וישר מצפים ממך להיות מושלם ומי שלימדה אותי שם כאלו הייתה ממש חרא כאלו ברמות והיא גם נתנה לי מרפק והייתי רואה מדברת בערבית וליטרלי צוחקת עליי
שואל השאלה:
הזויה
שואל השאלה:
מה אתה מצפה בתכלס מערביה
לא יודעת האחמשים האחרים והמנהלת שם היו ממש נחמדים דווקא זה פשוט תלוי מי
שואל השאלה:
איפה כדאי לי לעבוד?
שמע אם כבר תכף קיץ תבדוק אם קרביץ צריכים עובדים זה נגיד הייתה העבודה הכי נחמדה שהייתה לי אני לא אשקר יש לחץ וכל זה אבל יחסית לשאר העבודות שלי היה ממש נחמד שם גם גוד פארם סבבה אבל טיפה מעייף כי הרבה סחורה
שואל השאלה:
זה בכלל מגיל 16?
אני לא זוכרת לגמריי אבל נראה לי בקרביץ היה בני 16
שואל השאלה:
אה את בת חחח
שואל השאלה:
חחח אני מת
איזה הזוי
אני חושב שאתה לא עומד בדרישות לתפקיד, יש סניפים שלומדים את הדרישה הזו תוך כדי עבודה ויש כאלה שמחייבים מראש.
אתה יודע ערבית?
אנונימי