26 תשובות
כן בטח
עושה דברים שאני אוהב ויש לי משפחה גם
עושה דברים שאני אוהב ויש לי משפחה גם
אני מתעסק בדברים שאני אוהב כמו תחביבים ולפעמים סתם משחק במשחק האהוב עלי, הולך להתאמן, לפעמים גם השירים מעבירים לי את הזמן, וגם בעבודה מתקשר עם אנשים ומעביר איתם את הזמן
ישליחברים אבל המון גרים רחוק ובכללי יש לי הרבה פחות זמן שאני מבלה איתם כי אני בהילה והם בביתספר אז זה לפעמים כאילו טיפה בודד או משעמם אז וואללה אני עושה מוזיקה סתם מבזבז זמן מעסיק תעצמי עובד על שיט. ולוקח כל הזדמנות לחברה
לא נהנים
לא נהנת כזה
לא נהנת
מחפשים תחביבים או דברים שמצחיקים אותי
מתמקד בעבודה
זה מורכב
אני פשוט שונא את החיים
מלמדת את עצמי כל יום משהו חדש וחיה בדימיון של עצמי...
אני עושה מה שאני אוהב.
אני לומדת על דברים שמעניינים אותי
לומדים להיות שלמים עם עצמנו, מפתחים את עצמנו אישית, נפשית, שכלית.
לומדים להסתכל על דברים בצורה אחרת, להתמודד לבד, נמצאים בסיטואציות שלא היה יוצא לנו להיות בהם אילולא היינו לבד.
איזה סוג חברים אנחנו כן רוצים סביבנו, איזה אנשים נכונים לנו.
לומדים להסתכל על דברים בצורה אחרת, להתמודד לבד, נמצאים בסיטואציות שלא היה יוצא לנו להיות בהם אילולא היינו לבד.
איזה סוג חברים אנחנו כן רוצים סביבנו, איזה אנשים נכונים לנו.
אני מציע - חוג, לימוד תחום עניין ביוטיוב למשל, למצוא תחביב חדש, לשמוע שיעורי תורה לנוער ביוטיוב כמו של הרב שניר גואטה, הרב יגאל כהן, הרבנית תאיר גולן, ילדה של אמונה
**שיעורי תורה גם משמחים, גם מעניינים, גם מוציאים מדיכאונות
**שיעורי תורה גם משמחים, גם מעניינים, גם מוציאים מדיכאונות
לא כולם דתיים
^ בלי קשר לעצם הדת,
שיעורי תורה גם משמחים, גם מעניינים, גם מוציאים מדיכאונות
בקיצור עושים טוב לאדם.
אני הפנתי אותה לשיעורים של רבנים שמעבירים לנוער חילוני. וגם ילדה של אמונה זה שיחות על של נערות צעירות. זה לחילונים. מומלץ ביותר.
שיעורי תורה גם משמחים, גם מעניינים, גם מוציאים מדיכאונות
בקיצור עושים טוב לאדם.
אני הפנתי אותה לשיעורים של רבנים שמעבירים לנוער חילוני. וגם ילדה של אמונה זה שיחות על של נערות צעירות. זה לחילונים. מומלץ ביותר.
מבינה שהחיים האלה הם שלי. האנשים שאני סביבם והחברה החיצונית זה רק חלק אחד ממה שמלווה אותי לאורך השנים. יש הבדל בין להרגיש בדידות לבין להיות לבד, ולהרגיש בנוח עם עצמך זה דבר כל כך חשוב וחזק שהרבה אנשים שוכחים לפתח. אני הכי נהנת לצאת לבד ולפתוח את הבוקר בבית קפה, או ללכת לסרט שאני אוהבת, או תיאטרון. פשוט צריך לשנות גישה מלהתמסכן ולהשוות לאחרים, ללהבין שכל אחד חי את החיים שלו וזה אוטומטית הופך אותו ל"דמות הראשית".
פשוט כחו כל הזדמנות ותוודאו שיהיו לכם כמה שיותר, אני נגיד השגתי חברות ממש נחמדה מפשוט רנדומלי ברחוב לראות מישהי שהכרתי לפני מלא זמן והשתכרנו והיה מצחיק אחושרמוטה
אני לא
לפעמים צריך לפעול גם בלי משפחה ובלי חברים. רק לזעוק להשם
קישורים מצורפים:
יש תחומי עניין כמו סרטים וספרים, אבל גם יש משפחה
לא יודעת על החיים אבל עצה לאלה שעדיין בסקול
יש לי חברה אחת אבל מבית ספר אחר
אז בהפסקות ובכללי אני קוראת על רוצחים סדרתיים מאוד מעניין
יש לי חברה אחת אבל מבית ספר אחר
אז בהפסקות ובכללי אני קוראת על רוצחים סדרתיים מאוד מעניין
משיחות מטופשות על ספרים כאן וגם בווטפד
וגם עם סבתא
וגם אני מוצא חברים באינסטגרם
וגם עם סבתא
וגם אני מוצא חברים באינסטגרם
אני לא בעצם
אני עושה דברים שאני אוהבת אבל אני לא יוצאת בכלל אבל סיכוי טוב שגם אם היו לי חברים לא הייתי יוצאת אז לא יודעת
אני עושה דברים שאני אוהבת אבל אני לא יוצאת בכלל אבל סיכוי טוב שגם אם היו לי חברים לא הייתי יוצאת אז לא יודעת
אנונימית
באותו הנושא: