21 תשובות
כן נהנים מהחיים אבל לא משוחררים כמו חילונים
יש מלא הגבלות על דברים מהנים..
יש מלא הגבלות על דברים מהנים..
שאלת השאלות
מי מסביר להם שזה ההפך?
רק אומרת, גם אם יש לנו מגבלות(וכן יש)
זה לא אומר שאנו לא נהנים וחיים חיי סבל, ממש לא.
זאת הדרך שלנו ויש בה הרבה יתרונות ודברים מדהימים. פשוט בדרך שונה ולא של בגדים או בילויים.
נ.ב.
יש גם בגדים מאוד יפים, זה שצריך צנוע לא אומר שזה מכוער, וגם בילויים יש פשוט קצת שונים.
בקיצור אנחנו ממש לא סובלים, הסירו דאגה מלבכם
מי מסביר להם שזה ההפך?
רק אומרת, גם אם יש לנו מגבלות(וכן יש)
זה לא אומר שאנו לא נהנים וחיים חיי סבל, ממש לא.
זאת הדרך שלנו ויש בה הרבה יתרונות ודברים מדהימים. פשוט בדרך שונה ולא של בגדים או בילויים.
נ.ב.
יש גם בגדים מאוד יפים, זה שצריך צנוע לא אומר שזה מכוער, וגם בילויים יש פשוט קצת שונים.
בקיצור אנחנו ממש לא סובלים, הסירו דאגה מלבכם
כי יש להם הגבלות
אני סבלתי בחינוך הדתי עכשיו אחרי שעזבתי התחלתי לחיות
אנונימית
אולי פה לא
אבל אחרי 120 אנחנו נהנים והחילונים לא ממש...
אבל אחרי 120 אנחנו נהנים והחילונים לא ממש...
אנונימי
כי הם בורים או שפשוט החוויה שלהם מהדת הייתה לא הכי נעימה
כי הם לא. הייתי בשתי העולמות ובשתיהם קיצוני. חילוני הרבה יותר כיף. כדתי אתה כל הזמן מפחד מהעונשים
תלוי למה אתם קוראים הנאה..אני מאמינה שלדתיים נהנים יותר מחוויות רוחניות,אבל גם מחוויות גשמיות אפשר להנות בהיתר
אנונימית
ככה היצר אומר להם
כי הם לא ניסו להיות דתיים
מהסיבה הפשוטה שרוב המוחלט שהדברים שאני נהנת ואוהבת בעולם שלי לא הייתי יכולה לעשות אם הייתי דתייה אז לא יכולה לדמיין אפילו את המשמעות של זה.
אנשים נוטים לשפוט מהר משהו שלא נשמע להם טוב..
קצת כמו שכל העולם כמעט שופט אותנו רע תמידית..
קצת כמו שכל העולם כמעט שופט אותנו רע תמידית..
כי זה קשה לחשוב שהם נהנים, אבל תאמינו לי דתי שמאמין באמת הוא הכי נהנה מהחיים, אם אתה דתי וקשה לך להיות מאמין אז זה כבר משהו אחר
יש להם הרבה הגבלות של דברים מהנים
הכוונה שהם לא יכולים לעשות המון דברים מהנים ומגבילים את עצמם ואת האפשריות שלהם
אנונימית
כי הם לא
אנונימית
כי אצלנו מותר ים דברים מהנים מטורפים שדתיים מוגבלים ואסורים אז הם מונעים מעצמם הנאה
אני חושבת שחושבים ככה כי יש להם המון חוקים ואיסורים.
המון דברים שהם נורא רגילים לאדם המודרני הם אסורים להם.
אני אישית לא חושבת ככה אז אני לא בטוחה אבל אולי
המון דברים שהם נורא רגילים לאדם המודרני הם אסורים להם.
אני אישית לא חושבת ככה אז אני לא בטוחה אבל אולי
אם אתה עושה את מה שאתה מאמין בו אתה נהנה
כי הם בורים שמחפשים רק להשמיץ.
דתיים, רובם בכ''א, נהנים מהחיים פשוט במובן היותר רוחני ומשמעותי, פחות מאמצעים גשמיים וזמניים.
מה שכן יהיו אנשים שיטענו כי זאת הנאה הכרוכה באשליה (אם בעצם מערכת הדת או נלך רחוק יותר אלוהים- לא קיים), אבל זה כבר דיון אחר ולא אכנס לזה.
דתיים, רובם בכ''א, נהנים מהחיים פשוט במובן היותר רוחני ומשמעותי, פחות מאמצעים גשמיים וזמניים.
מה שכן יהיו אנשים שיטענו כי זאת הנאה הכרוכה באשליה (אם בעצם מערכת הדת או נלך רחוק יותר אלוהים- לא קיים), אבל זה כבר דיון אחר ולא אכנס לזה.
כי הם לא הם מפסידים את רוב הנאות הגדולות ביותר שיש
אנונימית
באותו הנושא: