20 תשובות
לא
לא
לא
סוג של
כן
כן
לא
כן
כן
לא
כן
כן
לא ולא
אנונימית
אם הבית ספר תא היה חלק מחיי
הציים שלי היו טובים
הציים שלי היו טובים
כן אלא אם יש תקופת מבחנים ואז אני נכנס ללחץ ודיכאון.
לגבי חברים כן לגבי חברים טובים לא.
וה-mbti שלי זה infj
הייתה שאלה בסגנון הזה לא ממזמן.
לגבי חברים כן לגבי חברים טובים לא.
וה-mbti שלי זה infj
הייתה שאלה בסגנון הזה לא ממזמן.
יש רגעים
לא יודעת
intp-t
לא יודעת
intp-t
לא ולא
intp
intp
כן
כן
infj
כן
infj
חחח שואלת השאלה מה עם אנשים מסוג e מה הם לא צריכים תמיכה?
אבל תודה
למה מה זה אומר
שואל השאלה:
^רוב הסיכויים אז שזה ה-e שלך גבולי גמו 51 e ו49 i זה כתוב אחרי שמסיימים את השאלון
^רוב הסיכויים אז שזה ה-e שלך גבולי גמו 51 e ו49 i זה כתוב אחרי שמסיימים את השאלון
אנונימית
פחות או יותר
פחות או יותר
פחות או יותר
לא, כן. entj 1w9sp te>ni>se=fi. יש סיכוי שאני intj בגלל הfi.
שואל השאלה:
אני מאחלת לכם רק טוב אנשים שהסוג אישיות שלכם מתחיל ב-i
החיים קצת קשים אבל תזכרו שזו רק תקופה וזה לא לנצח
אני מאחלת לכם רק טוב אנשים שהסוג אישיות שלכם מתחיל ב-i
החיים קצת קשים אבל תזכרו שזו רק תקופה וזה לא לנצח
אנונימית
הסוג אעשיות שלי מתחיל בe וקשה לי להפתח ולהתחבר לאנשים
אנונימי
שואל השאלה:
דבר ראשון: עדיין לא ענו אנשים עם e על השאלה.
דבר שני: זה הוכח שרוב האנשים עם דיכאון הם אנשים מסוג i
דבר שלישי: e מוגדר כחברתי ופתוח יותר ו-i מוגדר כמופנם יותר. כמו ש-p זו חשיבה שנובעת מהסביבה ו-j זו חשיבה שהיא סוג של overthinking. זה עובדות.
ואם יש כאן אנשים שהם מסוג e ועוברת עליהם תקופה קשה אז מאחלת לכם רק טוב 3>
דבר ראשון: עדיין לא ענו אנשים עם e על השאלה.
דבר שני: זה הוכח שרוב האנשים עם דיכאון הם אנשים מסוג i
דבר שלישי: e מוגדר כחברתי ופתוח יותר ו-i מוגדר כמופנם יותר. כמו ש-p זו חשיבה שנובעת מהסביבה ו-j זו חשיבה שהיא סוג של overthinking. זה עובדות.
ואם יש כאן אנשים שהם מסוג e ועוברת עליהם תקופה קשה אז מאחלת לכם רק טוב 3>
אנונימית
באותו הנושא: