9 תשובות
מודה לה' כל יום על מה שיש ועל מה שאין.
לפעמים ככה לפעמים ככה אבל סהכ כן אין לי על מה להתלונן
אני סבבה , בצ'יל
מנסה להודות למרות הקושי
אני בכלל לא מרוצה ממה שיש לי מבחינה חברתית ומבחינה נפשית ואישית אבל מעבר לזה אני אוהבת הכל ומנסה להיות הכי חיובית שאפשר
ממש לא
לא
במיוחד שסוניק עושה עלי טווארק
אנונימית
כרגע בגלל הבידוד משעמם לי ואני לא יכול לראות את הקראש שלי:(
אבל בכללי כן נהנה:)
אבל בכללי כן נהנה:)
באותו הנושא: