9 תשובות
הייתי מקנאה פעם
אבל צריך להנות ולהסתפק במה שיש אם נסתכל כל הזמן על אחרים נתאכזב
כן אין לי חברים בכלל
אנונימית
לפעמים אני מסתכלת עליהם ורוצה להיות בקבוצה גדולה של הרבה חברים
אבל אז אני נזכרת שטוב לי יש לי חברים אז אני שמחה
הייתי כזאת אם לא היו לי הורים מעצבנים שחופרים על כל דבר וככ דאמטיים
אנונימית
יש לי מספיק חברות, אני לא צריכה להיות הכי מקובלת בכיתה כדי להיות מאושרת :)
לא פעם הייתי מקנאה אבל אני מעדיפה שהיה לי כמה חברות טובות שאני ארגיש גם טוב איתן מאשר להיות בסביבה מלאת חברים ולהרגיש לבד
אני כזה אז לא מאוד
לא ממש
דמויות האנימה שלי זאת החברה הכי טובה שקיימת
באמת שלא אכפת לי