5 תשובות
יש יש שלג לדעתי
אין כמויות משמעותיות אבל יהיה מספיק כדי להרגיש ולחוות קצת
יש שם במפלס העליון קרוב ל 70 ס"מ של שלג לפי מה שהבנתי מהעובדים פה
ראיתי שיש אתר לחרמון שממש יש מצלמה עליו לראות כמה שלג יש שם כרגע
יש שם שלג
השיא הוא לדעתי בפברואר