5 תשובות
יש יש שלג לדעתי
אין כמויות משמעותיות אבל יהיה מספיק כדי להרגיש ולחוות קצת
יש שם במפלס העליון קרוב ל 70 ס"מ של שלג לפי מה שהבנתי מהעובדים פה
ראיתי שיש אתר לחרמון שממש יש מצלמה עליו לראות כמה שלג יש שם כרגע
יש שם שלג
השיא הוא לדעתי בפברואר
השיא הוא לדעתי בפברואר
באותו הנושא: