8 תשובות
כן זה אמור להישאר חלק
שואל השאלה:
תחליטו
ברור גם אם היית עושה מחליק היום בבוקר היה אמור להישאר למחר ולעוד ימים
(אם את עושה מחליק טוב כן)
אני מחליקה את השיער שלי בלילה לפני וכשאני קמה הוא ממש טיפה גלי אז אני עוברת עם מחליק שוב פשוט
כן רק תנסי לשמור עליו כשאת ישנה
כן אבל תעשי קוקו עדין
לא, אלא אם כן תשני בישיבה שהשיער לא יתבלגן
שואל השאלה:
^רקונית נגמרו לי הפרחים אבל תדמייני שנתתי לך