7 תשובות
לא, מה שמשנה זה כמה גרביים את שמה.
ממליצה לפחות על שני זוגות.
תהני.
ממליצה לפחות על שני זוגות.
תהני.
לא אפשר יחפה זה רק שלג קפוא ורוחות חזקות.
^^ אוי חחח
^^ אוי חחח
הייתי שבוע שעבר בחרמון והיה ממש חם הרוב הלכו בלי מעילים כי הייתה שמש וגם בגלל זה לא היה שם הרבה שלג אבל לא יודעת איך השבוע
אבל ככה או ככה צריך מגפיים כי מחליק שם והמים נכנסים לרגל ועדיף אפילו להשים שקית מעל הגרב
אבל ככה או ככה צריך מגפיים כי מחליק שם והמים נכנסים לרגל ועדיף אפילו להשים שקית מעל הגרב
עדיף , משום שאם קר ברגליים קר בכל הגוף
לא
אני ואבא שלי כמעט הלכנו עם סנדלים (וגרבים)
אני ואבא שלי כמעט הלכנו עם סנדלים (וגרבים)
אנונימי
נעליים סגורות, ולפי החוויה שלי, שתיים או שלושה זוגות גרבים, אני נשבעת לך, אם לא יהיה לך קפוא באצבעות רגליים.
לא
באותו הנושא: