3 תשובות
אני דווקא מאוד אוהבת את התקופה הזאת, שהבעיה הכי גדולה היא המבחן הבא ולא מתי תיכנס המשכורת
תמיד יש חריגים, אבל באופן כללי אני יכול לחשוב די בקלות על יתרונות שיש בגיל הנעורים לעומת חיי הבוגרות.
בגיל הנעורים אתה יותר צעיר ובריא, אין לך דאגה כלכלית, סיכוי נמוך יותר שתהיה בודד.
נכון, יש לחץ מהבגרויות אבל בהמשך זה מתחלף ללחץ ועייפות בעבודה.
מבחינתי אני גם שותף להרגשה שלך. אבל אני יכול להבין למה אנשים רוצים לנצל את התקופה הזו.
גם לי היה דברים קשים בתיכון אבל בתור בת 29, אני יכולה להגיד לך שיש דברים שגם בגיל 26 עדיין קשה להעריך.
בגיל הנעורים הגוף צעיר בטירוף את לא צריכה להתמודד עם מראה מזדקן ועם השינויים הפיזיולוגים של גוף מבוגר (שמתחיל לקרות בגיל 30+ ואני נורא מפחדת שאני מתקרבת לזה). החוויות והחברויות בגיל הזה הן הרבה יותר תוססות, תמימות ומרגשות, בלי כל האחריות והמורכבות שמגיע אחר כך
מעבר לזה, זה הגיל שבו את הכי מוגנת. לא רק כי את במסגרת, אלא כי כל החיים עוד לפנייך והאנשים הקרובים אלייך ההורים, סבתא וסבא עדיין יחסית צעירים או לפחות נמצאים בחיים . את לא צריכה להתמודד עם הפחד לאבד אותם או לראות אותם מזדקנים ונהיה להם קשה. את לא צריכה לשבור את הראש על כרטיסי אשראי או דאגות כלכליות של מבוגרים . יש משהו בחופש הזה של גיל הנעורים, שפשוט לא חוזר כשכל האחריות נופלת עלייך
אנונימית