6 תשובות
תהנה מהרגע, פשוט להינות מהרגע נשמע קלישאתי אבל שתבין את זה אתה תהנה, אי אפשר לנצל במקסימום את הנעורים כי תמיד שתחזור אחורה תגיד שיכלת יותר טוב אבל אפשר לנסות למקסם את זה פשוט תהינה מהרגע אין לך מחוייבות לשום דבר ותהנה מזה שאתה נער
מסיבות בשבילך זה לנצל נעורים? כי לדעתי נעורים מוגדר אחרת
אנונימי
אני מוסיף- תנסה כמה שאתה יכול שים זין על כולם עוד חמש שנים לא תזכור ותפגוש 99 אחוז מאלה שצחקו עליך תסבור ניסיון חברתי עם בנות עם חברים עם הכל תתפתח
חטאת נעורים
שואל השאלה:
מה?
אנונימי
הרגשתי עד כיתה י אותו הדבר
השיגרה שוחקת
אותם אנשים אותו סביבה ואין למה לשאוף
בזבוז תקופה

ואז התחלתי ללכת למועדון נוער בעיר , לשחק פינג פונג אחר"צ , הליכות ארוכות עם הכלב חיפשתי דברים חדשים ( בלי להרוס את עצמי ויש הרבה מה לעשות)
התחלתי לעבוד מידי פעם בעיקר מלצרויות באירועים, חברים ששנים רק התכתבתי איתם הלכתי לפגוש אותם בערים שלהם
בדרך כלל אני לא חורש אבל ניסיתי סדרות שהמליצו לי
הצטרפתי למועצת הנוער בעיר שלי ארגנתי התנדבותיות פרויקטים
וסיימתי תתיכון בתור היו"ר

וואלה ניצלתי את השנים האחרונות כי ניסיתי לגוון לעשות דברים חדשים בשבילי לצאת מהבית מהעיר מעצמי
לצאת מהלופ

לגבי מסיבות הייתי בכמה , וואלה יש אווירה אבל החיים האמיתיים יותר מועילים מערב של אורות שלא יוצא ממנו כלום

הכי חשוב שאל תתן לחברים שלך לאורך הזמן להרגיש שאתה משתעמם מהם , אם בתהליך אתה מאבד חברים טובים יצא שכרו בהפסדו צריך לשמור חברים לכל החיים קשה להכיר חבר אמיתי