3 תשובות
לי ולחבריי יש אתגר ממש נחמד ומגניב שאנחנו נוהגים לעשות כל חופש, תחילה אנחנו מתלבשים כמו דוסים וקונים שוטגאן צייד לכל אחד, לאחר מכן אנחנו פורצים לדיזינגוף סנטר בשעות הכי עמוסות וצדים כל ילד סנטר שאנחנו רואים. בסוף היום כל אחד מצהיר את כמות הראשים שצד והצייד הטוב ביותר מנצח!
חשוב לציין כמה קריטריונים:
שיער צבוע=5 נקודות
אייליינר מוגזם=10 נקודות
אוזניי אלף= 15 נקודות
סימניי חיתוך=20 נקודות
חשוב לציין כמה קריטריונים:
שיער צבוע=5 נקודות
אייליינר מוגזם=10 נקודות
אוזניי אלף= 15 נקודות
סימניי חיתוך=20 נקודות
שואל השאלה:
אצטרף בשמחה :)
אצטרף בשמחה :)
הרייד הבא שלנו ביום חמישי בארבע, אשמח אם תצטרפו
באותו הנושא: