4 תשובות
תעשי מבצעים תחלקי נרות שבת חח
שואל השאלה:
זה קשה לי לצאת לבד ואני גם לא יודעת לאן
זה קשה לי לצאת לבד ואני גם לא יודעת לאן
אנונימית
פאק איט. תצאי לבד או עם אח/אחות
פשוט תצאי
לבד
עם עצמך
ותהני
את לא צריכה לעשטת משהו מיוחד כדי להנאות פשוט תחווי את השנים האלה כמו שהן
לבד
עם עצמך
ותהני
את לא צריכה לעשטת משהו מיוחד כדי להנאות פשוט תחווי את השנים האלה כמו שהן
באותו הנושא: