7 תשובות
לצאת עם חברים/למסיבות/לטיולים
לצאת עם חברים ליהנות
לצאת להכיר אנשים חדשים
לצאת להכיר אנשים חדשים
קצת יותר לקחת סיכונים
לזכור שזה בסדר לטעות ולעשות שטויות לפעמים
לנצל את הזמן
לצאת עם חברים, לטייל במקומות ולגלות דברים חדשים
לזכור שזה בסדר לטעות ולעשות שטויות לפעמים
לנצל את הזמן
לצאת עם חברים, לטייל במקומות ולגלות דברים חדשים
בבניית השאישיות שלך ולהתכונן לזוגיות בריאה בכללי
אנונימי
מצטרפת לשאלה
אני באמת רוצה להספיק לעשות דברים של נוער כזה ולצאת מהבית לפעמים ולבלות לפני גיל 18
כי כרגע אני אוהבת לשבת בבית, ללמוד, לקרוא ספרים, לשחק בטלפון בטלוויזיה אבל אני לא מרגישה שאני מנצלת את הזמנים שלי כנערה..
אני באמת רוצה להספיק לעשות דברים של נוער כזה ולצאת מהבית לפעמים ולבלות לפני גיל 18
כי כרגע אני אוהבת לשבת בבית, ללמוד, לקרוא ספרים, לשחק בטלפון בטלוויזיה אבל אני לא מרגישה שאני מנצלת את הזמנים שלי כנערה..
שואל השאלה:
אני יוצאת עם חברים והכל אבל באלי משהו קצת מעניין יותר משהו שלא ניסיתי
אני יוצאת עם חברים והכל אבל באלי משהו קצת מעניין יותר משהו שלא ניסיתי
תתחילי להתכונן לחיים שעומדים לפנייך
תלמדי לחיות אותם בצורה הכי איכותית
רוב האנשים מתעלמים מזה ואח"כ הזוגיות שלהם בהתאם
תלמדי לחיות אותם בצורה הכי איכותית
רוב האנשים מתעלמים מזה ואח"כ הזוגיות שלהם בהתאם
אנונימי
באותו הנושא: