14 תשובות
^כמו שאמרתי, הוא טען שוב ושוב (כולל בבית משפט) שהמשפט שלו לא יגזול זמן מהעבודה שלו כראש ממשלה. אתה קורא לנתניהו שקרן?
אנונימית
הוא אמר את זה בהתחלה לפני המשפט ויכול להיות שהוא טעה
חוץ מזה גם אם זה גוזל זמן מהניהול של המדינה אין סיבה שהוא יתפטר מראשות הממשלה בגלל זה
^^^
זה היה לפני המלחמה, בנוסף זה היה לפני העדות של ביבי, עכשיו הוא צריך להעיד רוב הימים בשבוע, בית המשפט לא מוכן להקל את זה.
זה היה לפני המלחמה, בנוסף זה היה לפני העדות של ביבי, עכשיו הוא צריך להעיד רוב הימים בשבוע, בית המשפט לא מוכן להקל את זה.
גם עכשיו הוא לא מוכן להודות באשמה.
זו הסיבה שהחנינה הזו לא תעבור.
יש פורמט מלא לבקשת חנינה, צריך להודות באשמה ולהתנצל. בלי זה הנשיא לא רשאי לחון.
זו הסיבה שהחנינה הזו לא תעבור.
יש פורמט מלא לבקשת חנינה, צריך להודות באשמה ולהתנצל. בלי זה הנשיא לא רשאי לחון.
^
הנשיא כן רשאי.
הנשיא כן רשאי.
^לא בלי הודאה באשמה והתנצלות.
בלי זה אין בקשת חנינה. יש בקשה לביטול המשפט שזה לא בסמכות הנשיא.
כל השטות הזו היא רק ספין תקשורתי.
בלי זה אין בקשת חנינה. יש בקשה לביטול המשפט שזה לא בסמכות הנשיא.
כל השטות הזו היא רק ספין תקשורתי.
שואל השאלה:
מה יצא לו מהספין הזה?
מה יצא לו מהספין הזה?
אנונימי
5^אז כשהוא אמר שהתפקוד בתור ראש ממשלה והמשפט לא יפגעו הוא התכוון אלא אם כן תהיה מלחמה ואז הם כן יפגעו? לא נראה לך שהיכולת לתפקד בזמן מלחמה זה משהו שראש ממשלה צריך לקחת בחשבון מראש, במיוחד במדינה כמו ישראל?
אגב, בפועל בית המשפט כן הקל את כמות הזמן שהוא העיד ובהרבה. עד עכשיו לא היה אפילו שבוע אחד בו העיד 4 פעמים, לרוב הוא גם לא העיד 3 פעמים, וגם העדויות שהוא כן נתן במקרים רבים נגמרו מוקדם ונקטעו באמצע. אף אזרח אחר לא היה מקבל כזה או קרוב לזה בתור נאשם, על אחת כמה וכמה בעדות שלו, שאותה הוא יכול לבחור שלא לקיים אם הוא כל כך בטוח בסיכויי ההצלחה שלו.
אגב, בפועל בית המשפט כן הקל את כמות הזמן שהוא העיד ובהרבה. עד עכשיו לא היה אפילו שבוע אחד בו העיד 4 פעמים, לרוב הוא גם לא העיד 3 פעמים, וגם העדויות שהוא כן נתן במקרים רבים נגמרו מוקדם ונקטעו באמצע. אף אזרח אחר לא היה מקבל כזה או קרוב לזה בתור נאשם, על אחת כמה וכמה בעדות שלו, שאותה הוא יכול לבחור שלא לקיים אם הוא כל כך בטוח בסיכויי ההצלחה שלו.
אנונימית
^^להאשים את השמאל שהוא נגדו מה שיגרום לכעס בקרב המצביעים שלו, הרי הנשיא הוא ממפלגת העבודה במקור, והיה ראש האופוזיציה מול נתניהו ולכן הוא בטוח בברית עם בתי המשפט הנוראים וכל שאר שונאי ישראל.
שואל השאלה:
ממש ככה
ממש ככה
אנונימי
בסוף הוא גם יודע שהמשפט שלו גוזל ממנו הרבה זמן, תחשבו שבכמות של השעות הזאת הוא היה יכול להספיק לעשות דברים מיליון דברים אחרים
^למה הכוונה שנמאס לו? הוא אמר שוב ושוב גם שהמשפט לא יושפע מזה שהוא ראש הממשלה והעבודה שלו כראש ממשלה לא תושפע מהמשפט
אנונימית
יכול להיות שהוא לא אשם אבל כבר נמאס לו מהחקירות
באותו הנושא: