התחברות
הרשמה
אחרי שנגמר לי המלווה יום אני יכול לנהוג רגיל או צריך להצהיר משהו לא הבנתי
הבנתי שמצהירים בסוף המלווה לילה אבל יש לי ביטוח לרכב שלי כרגע ואני לא הבנתי אם זה מספיק למה הממשלה חןפרת על כל הקטע של הרכב
15 בדצמבר 2024, 09:46
רשיון נהיגה
מלווה
נהג חדש
נהיגה
משרד הרישוי
2 תשובות
צא לכיכר העיר עם 3 סוסים ושןפר, תתקע 3 פעמים ותצעק "נגמר לי המלווה נגמר נגמר נגמר"
M
Mr. Star
אני הצהרתי ולא הייתה בעיה
W
Westwood
באותו הנושא:
למי שיש רישיון- ישר שנגמר לכם המלווה ההורים שלכם נתנו לכם לנהוג לבד?
אפשר לנהוג אחרי שנגמר המלווה לילה אבל לא קיבלתי רישיון פלסטיק?
למי שסיים מלווה, הרגשתם שאתם מסוגלים לנהוג לבד אחרי שנגמר המלווה?
ברגע שנגמר לי המלווה אני לא יכול לנהוג עד שמגיע לי הרישיון מפלסטיק?
אני בת 18 ויש לי מלווה, מתי שנגמר לי המלווה אני יכולה לנהוג לבד?
זה מפחיד לנהוג לבד אחרי שנגמר מלווה?
אני יכולה לנהוג ביום שנגמר לי המלווה???
אחרי שנגמר לי המלווה בוקר אני יכול פשוט לנהוג באותו היום לבד או שצריך להצהיר לפני
איך היה לכם לנהוג פעם ראשונה אחרי שנגמר לכם המלווה יום?
עברתי טסט מותר לי לנהוג אחרי 21:00 עם מלווה או רק כשנגמר לי הבוקר?
אם קיבלתי רישיון נהיגה(הכרטיס עצמו) לפני שנגמר לי המלווה לילה, אני יכולה לנהוג?