התחברות
הרשמה
הבנתי שאני צריך להצהיר שאני לומד לביטוח לאומי או משהו או שיהיה לי חוב נכון?
מס הכנסה אולי אני לא כזה זוכר
28 בספטמבר 2025, 21:57
ביטוח לאומי
תשובה אחת
נכון - לביטוח לאומי
אבל צריך לשלם ביטוח לאומי, רק מי שעובד לא צריך
D
Donna Paulsen
באותו הנושא:
אם הגיוס שלי פחות מ90 יום ואני רוצה להצהיר שאני דתייה אפשר לבקש שידחו לי את הגיוס כדי שאני אוכל להצהיר?
הייתי היום בצו ראשון וניסו לשכנע אותי לא להצהיר שאני דתיה כי אני לומדת במקום חילוניי
אם אני רוצה ללכת לישיבה ולא לצבא מתי ואיפה אני צריך להצהיר שאני דתי?
מתי בתהליך הגיוס צריך להצהיר שאני דתיה?
אני יכולה להצהיר שאני דתייה ברבנות ולקבל פטור מהצבא אם אני לומדת בתיכון חילוני???
אוכל להתגייס לצבא למרות שאני מגמגמת בקטנה ? ואם כן צריך להצהיר שאני מגמגמת?
כדאי להצהיר בבית ספר שאני סטרייט?
כמה ימים לפני הגיוס אפשר להצהיר שאני דתייה?
אני הולכת להצהיר שאני דתיה ברבנות בעיר שלי, מה ישאלו אותי?
זה הגיוני שאני לא מצליחה להצהיר על סיום מלווה ברישיון?
אחרי שנגמר לי המלווה יום אני יכול לנהוג רגיל או צריך להצהיר משהו לא הבנתי