6 תשובות
כע
השופטים חושבים שקשה להוכיח את החלק של השוחד באחד מהתיקים
שואל השאלה:
אז הוא יסגר?
אז הוא יסגר?
אנונימית
לא עדיין יש את החלק של מרמה והפרת אמונים
בהתחלה עילת התביעה התבססה על הסיכוי שנתניהו קיבל סיקור אוהד מעיתונאות בגלל חשיפה ספציפית עורם, אף על פי שכל כל מערכת ההדלפות עובדת לכולם עושים כך, וזה בלתי נמנע כי יש דברים שמספרים וההתלבטות למי ללכת כשה "תת מודע" מחליט, כיון שאפילו זה הוכח שנתניהו לא השיג כיוון זה נחסם.
אני יותר מצטט, אבל אין ספק שכל התיק עליו הוא שקר ניסיון להפיל אותו, ולא אני לא ביביסט או אוהד, אני חושב שהוא שקרן, פחדן, וחסר תוקף האידיאלים בסיסים.
אמנם יש ברירת מחדל כמו דמוקרטיה, והוא אולי כן ברעיון של אחדות, וחסר הבנה איך לפעמים צריך לפעול, ויש לו סיבה לפחד, אף על פי התביעה משפטית אמיתית לא מצאו לו כמו שכן מצאו לרבים נוספים, אבל לא למובילי ברפורמה המשפטית
אני יותר מצטט, אבל אין ספק שכל התיק עליו הוא שקר ניסיון להפיל אותו, ולא אני לא ביביסט או אוהד, אני חושב שהוא שקרן, פחדן, וחסר תוקף האידיאלים בסיסים.
אמנם יש ברירת מחדל כמו דמוקרטיה, והוא אולי כן ברעיון של אחדות, וחסר הבנה איך לפעמים צריך לפעול, ויש לו סיבה לפחד, אף על פי התביעה משפטית אמיתית לא מצאו לו כמו שכן מצאו לרבים נוספים, אבל לא למובילי ברפורמה המשפטית
סתם מנסים לרושש אותו
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: