9 תשובות
שואל השאלה:
מה אתם הייתם עושים?
תואר זה תואר זה די אפקטיבי ויכול לעזור בעתיד , אני לא הייתי עושה את זה אבל מה שעושה לך טוב
נסי להישאר עוד קצת ולנסות להבין אם זה עושה לך טוב או לא ושתגיעי למסקנה בטוחה מה טוב לך תעשי מה שאת מרגישה לנכון
את יכולה לפרוש מהתואר אם החלטת שאת לא מעוניינת לעבוד בתחום החינוך, זה קורה שמתחילים ללמוד משהו ומתחרטים, אבל תחפשי ותבחרי לך מקצוע חדש במקום זה. לא להישאר מוכרת בחנות בגדים פשוט לא
אנונימית
^לא זה לא העיקר... צריך גם לחשוב קדימה אתם לא רוצים לעבוד בעבודות מזדמנות עד הפנסיה
אנונימית
למה שאני אסבול 45 שנים? מי שלא דואג לעתיד שלו יסבול 45 שנים
אני למדתי והשקעתי ונתתי מעצמי 3 שנים ועכשיו אני קוטפת את הפירות בעבודה טובה ומעניינת עם תנאים טובים ושכר גבוה
יש לי חברים שחשבו בדיוק כמוך ובאמת בזמן שרוב החבורה למדו קשה ו"סבלו" הם עשו חיים ונהנו במסיבות ובילויים והיום המצב בדיוק הפוך, אנחנו מסודרים להרבה שנים קדימה ויכולים להרשות לעצמנו רמת חיים גבוהה לנוח ולהינות מהחיים והם סובלים ומחפשים את עצמם ותקועים בעבודות משעממות במשמרות ובשכר נמוך...
תחשבו על העתיד בקיצור, לא רק על מה שקל ונוח *עכשיו*
אם לא מעניין אותה חינוך אין בעיה לגיטימי וכדאי שתפרוש אבל שתמצא כיוון אחר
אנונימית
איזה אינטרס יש לי לחרטט אותך
זה חדש לך הקונספט שאנשים לומדים מקצוע כמה שנים ואז עובדים בו?
במקצוע שלי אין התמחות ומצאתי עבודה כבר תוך כדי הלימודים
יש מקצועות שיש בהם התמחות שנה שנתיים נו ו? איך זה סותר מה שכתבתי? אז לא יקח להם 3 שנים יקח להם 4-5 שנים, אז? מה זה משנה?
בכל מקרה זאת בעיה שלך, לא באמת אכפת לי מה תעשה עם החיים שלך אנחנו אנשים זרים
שואלת השאלה מקווה שתקראי מה שכתבתי ותחשבי על זה
אנונימית
^לא, פשוט עניתי על השאלה שלה בדיוק כמו שאתה ענית... לא כל כך מבינה מה אתה רוצה נראה לי שמה שכתבתי נגע בך (זה לא בושה אתה יודע)
אנונימית
איזה תגובה מוזרה
הסקת מסקנות קצת לוקה בחסר הייתי אומרת
בהצלחה
אנונימית