6 תשובות
שואל השאלה:
אני במועדון הזה שלוש שנים ואין לי כוח
אני אפילו לא רוצה להיות מורה!!
אנונימית
שואל השאלה:
לא.נשארו לי עוד שנתיים
אני באמת באמת לא רוצה להיות מורה. בחיים לא חשבתי על זה. לצערי זה התואר היחיד שאני יכולה לעשות כי כל השאר לא שווים לכלום
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שאין לי תנאי קבלה. ההפך, הציונים שלי טובים. הבעיה היא שאני לא טובה במתמטיקה והמקצועות היחידים שמרוויחים בהם טוב זה רק הנדסה או רפואה ורפואה זה כבד עליי
אני מרגישה שקשה לי עם מסגרת לימודית ואין לי מוטיבציה להמשיך. לא מעניין אותי ללמד ילדים ואני מעמידה פנים שכן כי אני כבר בשנה השלישית שלי וחבל על הזמן ועל הכסף ששילמתי למכללה הזאת
האמת שבא לי כן ללמוד תרפיה באומנות
אנונימית
שואל השאלה:
מתמטיקה זה מעניין אבל זה לא שאני לא טובה, זה פשוט שאני לא כל כך אוהבת את זה. זה לא מספיק מעניין אותי בשביל שאני ארצה ללמוד בזה תואר שלם
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה מאוד ללמוד תרפיה באמנות או כתיבה. כתיבה זה משהו שהכי מעניין אותי, אבל אין בזה כסף זאת הבעיה והוראה זה מקצוע בטוח
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי שהיה לי יותר בטחון לעשות מה שאני אוהבת וללכת עם זה עד הסוף
אנונימית