4 תשובות
אין באמת דרך לדעת...
לא תדעי עד שלא תנסי
השאלה היא אם את רוצה לפרוש כי זה קשה ומתסכל, או בגלל שאת פחות מתחברת למקצוע אותו את לומדת.
כמה זמן נשאר לך בלימודים? אם נשאר לך עוד קצת (בדרך כלל לימודים לתואר ראשון הם 3 שנים.. לא יודע מה לגבייך) אז כבר תסיימי ותשיגי את התעודה.
אחר כך ץחליטי מה בא לך, חבל שסתם בזבזת שנתיים וחצי.
אנונימי
אל.
אחרי שיהיה לך תואר יהיה לך קל לעשות הכל ,
תסבלי קצת וזהו