4 תשובות
עדיף לך לפרוש או למצוא משהו אחר לעשות בו תואר
המצב הנפשי הרבה יותר חשוב מהלימודים
או שתלכי לפסיכולוג ותדברי איתו על זה ותחשבו יחד על פתרון
המצב הנפשי הרבה יותר חשוב מהלימודים
או שתלכי לפסיכולוג ותדברי איתו על זה ותחשבו יחד על פתרון
אם זה עושה לך כל כך רע ואת באמת לא רואה עניין בתואר ולסיים אותו אז תפרשי. חבל על הזמן שלך חבל על הבריאות המנטלית שלך ובטח שחבל על הכסף.
אני חושבת שאולי אז כדאי לך לעשות הפסקנ ולהתחיל עם התואר שאת באמת מוכנה לזה תואר זה לא העיקר לעשות זה להשקיע המון זמן המון כסף והמון השקעה ..
מצד שני אם כבר התחלת אז תסיימי עם זה כבר ועדיף לך עוד שנתיים להיות אחרי עם תואר מאשר לפרוש ולהזכחר לעצמך כל רגע שאת חייבת להתחיל שוב ..
לכן אם כבר התחלת תנסי לסיים קחי לעצמך כמה ימים של שקט תצברי כוחות ותסיימי זה לא הרבה זמן זה יעבור מהר ..
לכן ממליצה לך לנסות לא לוותר כמה שאת יכולה תאמיני לי שאחרי זה תהיי גאה בעצמך ותהיי פנוייה לכלכך הרבה דברים שאת צעירה אשכרה גיל 22 להיות אחרי תואר מושלם !!!
אז תחשבי על זה גם .
מצד שני אם כבר התחלת אז תסיימי עם זה כבר ועדיף לך עוד שנתיים להיות אחרי עם תואר מאשר לפרוש ולהזכחר לעצמך כל רגע שאת חייבת להתחיל שוב ..
לכן אם כבר התחלת תנסי לסיים קחי לעצמך כמה ימים של שקט תצברי כוחות ותסיימי זה לא הרבה זמן זה יעבור מהר ..
לכן ממליצה לך לנסות לא לוותר כמה שאת יכולה תאמיני לי שאחרי זה תהיי גאה בעצמך ותהיי פנוייה לכלכך הרבה דברים שאת צעירה אשכרה גיל 22 להיות אחרי תואר מושלם !!!
אז תחשבי על זה גם .
אבל עם זאת אם את במצב נפשי ממש לא טוב שום דבר לא שווה תבריאות שלך
באותו הנושא: