9 תשובות
את יכולה לפרוש לבד למה את צריכה את המערכת?
שואל השאלה:
איך אני פורשת לבד?
איך אני פורשת לבד?
אנונימית
את פשוט לא נכנסת יותר לאתר
שואל השאלה:
כי אני לא יכולה פשוט
כי אני לא יכולה פשוט
אנונימית
תקשיבי פשוט תגידי להם שאת רוצה למחוק את החשבון שלך
אז פשוט תחרבשי סיסמא חדשה שלא תזכרי ותצאי
למה?
שואל השאלה:
אבל אני רוצה שלא תיהיה לי אפשרות להכנס לפה
אבל אני רוצה שלא תיהיה לי אפשרות להכנס לפה
אנונימית
כמו שנאמר תחרבשי סיסמה
אם את רוצה להתנתק מסטיפס כל מה שאת צריכה זה לא להכנס יותר
בין אם תיהיה לך גישה לחשבון או לא זה עדיין בחירה שלך
את תמיד תוכלי גם ליצור משתמש חדש
הכל בראש !
אם את רוצה להתנתק מסטיפס כל מה שאת צריכה זה לא להכנס יותר
בין אם תיהיה לך גישה לחשבון או לא זה עדיין בחירה שלך
את תמיד תוכלי גם ליצור משתמש חדש
הכל בראש !
אנונימי
באותו הנושא: