5 תשובות
שואל השאלה:
עברתי!!תודה רבה
עברתי!!תודה רבה
אנונימי
יאא איזה כיףף
אני עברתי טסט שלישי
נסעתי לאט ,הסתכלתי המון במראות
לשים לב לכל התמרורים רמזורים ,אין כניסה עצור וכאלה ,מעברי חצייה אקסטרה לאט,לשים לב למהירות של הכביש
נסעתי לאט ,הסתכלתי המון במראות
לשים לב לכל התמרורים רמזורים ,אין כניסה עצור וכאלה ,מעברי חצייה אקסטרה לאט,לשים לב למהירות של הכביש
תתרכזי בזכויות קדימה , תסתכלי לכל צד של מראה שאת באה לפנות למקום מסוים
בהצלחה מאמינה בך ❤
בהצלחה מאמינה בך ❤
תתרכז בזכויות קדימה כל הזמן תוודא שאתה משתלב כמו שצריך אלה הכי חשובים
באותו הנושא: