2 תשובות
תזכרי שהלחץ עובר 2 דקות אחרי שאת מתחילה לנהוג כי את ככ מרוכזת בנהיגה , תנהגי עם בטחון , לפני מעברי חציה תאטי תמיד כי יש מצב שמכוניות מסתירות את אחד הצדדים , בחנייה תעשי את זה לאט אבל איכותי הזמן לא קריטי .
בהצלחה :)
בהצלחה :)
1. תסתכלי המון על המראות, אבל שלא ייצא שאת מסתכלת רק על המראות.
2. תהיי כמה שפחות לחוצה.
3. תאמיני בעצמך.
4. תבואי בגישה חיובית.
5. לפני כיכר תמיד להאט, תראי שאת זהירה, אם יש מישהו בחצי השמאלי של הכיכר אל תתפרצי לכיכר, חכי שהוא ייצא.
6. אל תבהלי מאנשים שמצפצים לך ואל תחששי, שיישבו בסבלנות.
7. לא להתקרב מידיי לרכב שלפנייך.
8. להאיץ את הרכב בהדרגה, אך שלא ייראה שאת חסרת ביטחון.
9. בהצלחה.
2. תהיי כמה שפחות לחוצה.
3. תאמיני בעצמך.
4. תבואי בגישה חיובית.
5. לפני כיכר תמיד להאט, תראי שאת זהירה, אם יש מישהו בחצי השמאלי של הכיכר אל תתפרצי לכיכר, חכי שהוא ייצא.
6. אל תבהלי מאנשים שמצפצים לך ואל תחששי, שיישבו בסבלנות.
7. לא להתקרב מידיי לרכב שלפנייך.
8. להאיץ את הרכב בהדרגה, אך שלא ייראה שאת חסרת ביטחון.
9. בהצלחה.
באותו הנושא: