7 תשובות
לא לעשות את הטעויות של ה3 הקודמים
שואל השאלה:
לא עוזר
אנונימית
להסתכל במראות, לא להיות לחוצה לרוב מכשילים על זה, ומסתכלים על ביטחון בכביש תהיי בטוחה
אה ואל תתבלבלי בין הדוושה של הגז לבלם

כשהייתי בטסט התלמידה השנייה עשתה הכל מושלם, הגענו לחנייה, היא החנתה מאוד יפה, התקרבנו למדרכה במקום על הבלם דפקה גז כמעט ריסקה את כל האוטו כל המורים שהיו מסביב היו בשוק והבוחן אמר "מה עשית?!"
שואל השאלה:
תודהה אן יש לכם עוד טיפים אשמח לשמוע
אנונימית
תגיעי לאט לצמתים
באופן כללי עדיף לנסוע לאט ככל הניתן
לנסוע לאט ככה יהיה לך זמן יותר לחשוב
בהצלחהה