4 תשובות
בתור אחת שעברה ראשון, מראות והרבה תשומת לב להולכי רגל ולהיות רגוע יהיה בסדר❤
לא עשיתי אף פעם טסט, אבל הטיפ הכי טוב זה להיות רגוע
עברתי טסט שלישי לפני כמה ימים ובאמת לבוא ברגוע הכי שאפשר להיות מרוכז ואגיד לך השיעור שלפני הטסט היה מזעזע אבל ברוך ה' הטסט היה ממש טוב
אנונימית
וואו בהצלחה לי גם יש השבוע טסט